üye giriş mekan ekle   @neredeneyenir twitter - bizi takip edin neredeneyenir.net Facebook’ta neredeneyenir.net Android Uygulaması Google Play'de

Facebook'da paylaş
Twitter'da paylaş

Ankara (Balgat) | 15 Temmuz 2008 12:51

Editörün Tavsiyesi Şıpse Annemin Yemekleri: Yaprak Sarma, Kadınbudu Köfte, Izgara Köfte, Etli Bamya

Bence ne yiyeceğinize bir türlü karar veremeyeceğiniz tek yer. Yukarıda aklıma ilk gelenleri yazdım ama hepsi nefis, mükemmel.

Nasıl gidilir:
Ankara-Balgat-Ziyabey Caddesi 30 numara
Kızılay'dan hareket eden Balgat veya Çiğdem mahallesi dolmuşları Milli Kütüphane'yi geçip ilk ışıklardan sola girince yine ilk ışıklardan sonra 50 mt ileride sağda ve tam önünden geçiyor.

Diğer Ankara Mekanları: Ankara'da Nerede Ne Yenir?
Yorumlar Mekan Yetkilisiyim

Ekleyen: Zafer MENTEŞEOĞLU
Mekanın web sitesi: -
Yemek Etiketleri:
yaprak sarma kadınbudu köfte ızgara köfte etli bamya
Bu mekanı Gidilecekler ve Favoriler listenize
eklemek veya oylamak için lütfen giriş yapınız.

Şıpse Annemin Yemekleri için henüz kimse video dosyası yüklememiş...

Toplam 5 fotoğraf
Şıpse Annemin Yemekleri - Yaprak Sarma, Kadınbudu Köfte, Izgara Köfte, Etli Bamya (Şıpse'nin Bahçesi) Şıpse Annemin Yemekleri - Yaprak Sarma, Kadınbudu Köfte, Izgara Köfte, Etli Bamya (Şıpse'de Çerkes Düğünü) Şıpse Annemin Yemekleri - Yaprak Sarma, Kadınbudu Köfte, Izgara Köfte, Etli Bamya (Çerkes Kahvaltısı) Şıpse Annemin Yemekleri - Yaprak Sarma, Kadınbudu Köfte, Izgara Köfte, Etli Bamya (Salon) Şıpse Annemin Yemekleri - Yaprak Sarma, Kadınbudu Köfte, Izgara Köfte, Etli Bamya (Kış Bahçesi)

29 Ağustos 2008 19:49
Derin UYGUN
Aile sıcaklığını bulabileceğiniz bir yer. Yemekleri de çok güzel. Mekan da sade ve huzurlu dekore edilmiş. Beyaz ve mavi hakim. Kendinizi bir sahil kasabasının mekanındaymış gibi hissediyorsunuz.
19 Eylül 2008 03:12
Avni HİNDİSTAN
Mekan çok güzel, Ankara Balgat'ta ama sanki Akdeniz'de bir sahil kasabasında deniz kenarındasınız..

Tertemiz pırıl pırıl. Güleryüzlü ve neşeli insanlar çalışıyor. Yemekler şahane. Sordum gerçekten de adı gibi annesinin yemekleri. Anne de çalışıyor :)

Ben Rizeliyim, Lazım ama Çerkez yemekleri de var ve nefisler. Gidip mutlaka görmelisiniz.
19 Eylül 2008 16:19
Murat GENCE
Mükemmel! Evet tek kelime ile mükemmel.
Neler mi? Yemekler harika, ortam harika. Sanki Balgat'ta değil Akdeniz'de sahildesiniz veya Ege adalarındasınız. Alaçatı'dasınız. İnanılmaz ilgili ve güleryüzlüler. Ha bir de böyle temiz bir yere rastlamadım. Ne yenir? Yanlış ne yerseniz mükemmel. Fiyatlar da çok uygun ve doyurucu. Mutlaka gitmelisiniz derim. Karşılaşırız çünkü abone oldum. Sahipleri çerkes ve çerkes yemekleri vardı. İlk defa tattım. Bu yemekler de hem ilginç hem de mükemmel.
26 Eylül 2008 18:50
Fatih BÜYÜKŞİMŞEK
Öncelikle merhaba, misafirlerimi nerede ağırlarım diye arkadaşlara sorunca birkaç site ile birlikte sizin sitenize de bakmamı söylediler. Ankara'da nerede yemek yenir pek bilmediğim için girip birkaç siteye baktım. Biri bir yer söylesin de öyle gideyim diye düşünüyordum. Fakat ilginç olan ekleyen kişiyi tanıyorum. Ancak kendisine erişemeyince kalkıp önce eşimle gittim ne olur ne olmaz diye. Yorum falan yazmak gibi bir alışkanlığım da yoktur ama Zafer abiye teşekkür etmek istedim. Bence iyi bir iş yapmış. Çok güzel bir yer, yemekler çok lezzetli. Asıl çok kaliteli bir yer. Teşekkür alacağıma eminim ve tavsiye ediyorum.
09 Kasım 2008 20:11
Emel BAŞYİĞİT
Uzun süredir bu kadar lezzetli yemekleri böylesine hoş ve sıcak bir mekanda yememiştik. Bize annemizi hatırlattıkları ve bizi bu kadar sıcak karşıladıkları için teşekkür ederiz. İşletmecisi olan bayan da aslında iktisatçı. Ama mutfak büyücüsü Çerkezlerin lezzetlerini bizlerle paylaşıyorlar. Çerkez yemeklerini özellikle tavsiye ediyorum. İyi ki varsınız...
19 Aralık 2008 18:49
Akın ÖNDER
Sizin sitenizde de görüp okumuştum ama niye yalan söyleyeyim insanların abarttığını ya da birilerinin kendi kendine böyle yazılar bile yazabileceğini düşünmüştüm. Ankara'da son zamanlarda temiz ,lezzetli ve de gerçekten ev yemeği diyebileceğimiz bir yer olmadığını tartıştığımız bir ortamda bir arkadaşımız da tavsiye edince bir öğlen kalkıp gittik. Çok kalabalıktı ve biraz servis sorunları (gecikmeler) olmasına rağmen gerçekten yemekler mükemmeldi. Öğlenleri dışarı çıkacaksak mutlaka buraya gidiyoruz.Ancak bir gün akşam gittik ve asıl akşamları gidip yemenin çok daha keyifli olduğuna karar verdik. Evet, özellikle akşamları gitmenizi öneririm, kesinlikle pişman olmayaksınız.. Şimdiden afiyet olsun, teşekkür maillerinizi beklerim :)
20 Ocak 2009 19:32
Serhan UÇAN
Bir arkadaşım bahsetmişti ve sitenize bakıyordum. Şıpşe'ye rastladım. Şu ana kadar yazılmış yorumlar doğru ve ekleyecek fazla birşey bulamadım. Evet mükemmel bir yer ama yorumlarda olmayan bir de pazar kahvaltıları var. Her yediğiniz yeni pişmiş nefis hamur işleri. Siz birini yerken diğerini pişiriyorlar :) Tamamen kişiye özel bir kahvaltı. Çok keyifli.
29 Ocak 2009 02:28
Mehmet AY
Ben çok güzel falan diye birşey anlatmayacağım. Eğer akşam yemeğe pazar kahvaltıya çağıracağımız birileri varsa evde ağırlamıyoruz. Şıpseye davet ediyoruz. Hatta eşim abarttı: Arayıp menüye eklemeler yaptırıyor (balık yapmıyorlar). Orası ev gibi falan değil gerçekten ev yapmışlar.
04 Şubat 2009 08:34
Aygül DESTANOVİÇ
Yemekler harika, çalışanlar ilgili, ortam iç açıcı, herşey temiz ve gerçekten insanın içine siniyor. Daha ne söylenebilir ki! Gidin görün ve tadın derim ben...
19 Şubat 2009 10:38
Avni HİNDİSTAN
Saatli maarif takvimlerinde 14 Şubat sayfası diğer sayfalardan pek farklı değildir. Sevgililer günü olduğunu anlatmaz. Bence de sevgiliye bir gün yetmez zaten.

Ama Şıpse'de özel bir akşama dönüşmüştü 14 Şubat.

Konservatuvar son sınıf öğrencisi iki bayanın elindeki enstrümanlardan dökülen ezgiler eşliğinde, masalara serpiştirilmiş gül yapraklarının içinde ve dostlarla beraber yenen o akşam yemeği çok güzeldi.

Amatör bir ruhun, profesyonel bakış açısı var Şıpse'de.

Size teşekkür ediyoruz, Şıpse çalışanları.
31 Mart 2009 14:21
İbrahim ARSLAN
Şıpse'de sadece lezzetli ve temiz yemek yiyerek doymuyorsunuz. Evinizdeki sıcaklık ve güleryüzlerle de karşılaşıp ruhunuzdaki açlık da nasibini alıyor. Başarılar diliyorum.
27 Ağustos 2009 12:46
Akın ERDEM
Bu yorumu yapmadan önce sitenizi defalarca ziyaret etmiş ve buradan seçerek birçok yere de gitmiştim. Gerçekten sitenize yapılan yorumlar ve eklediğiniz yerler güzel ve kaliteliydi. Beklentilerim çok yüksek değildir ancak Şıpse birçok beklentimi değiştirdi. Önce öğlen yemeklerine gidiyordum güzeldi. Pazar günleri ev kahvaltımız var dediler gittim ve size özel emek harcıyorlar. Mükemmeldi.

Son olarak da iftara gittim.. Gitmeniz gerekir, sonra bana teşekkür edeceksiniz..
Tekrar teşekkür ederim, size ve Şıpse'ye.. Sağlıcakla kalın.
06 Haziran 2010 16:51
Bülent NEMUTLU
Mükemmeldi... Evet aynen böyle. Başka söze gerek yok. Bugün kahvaltıya gittim ve mükemmeldi. Bir restorancı olarak da söylüyorum. Yemekleri zaten mükemmel; özellikle akşamları çok keyifli ama ilk kez kahvaltıya da gittim.

Annemin yemekleri adını o kadar hak ediyorlar ki anlatamam.

Teşekkür ederim,
Sevgiler.
05 Eylül 2010 22:07
Canan YAPICI
Biz de yurtdışından gelip Ankara'nın yabancısı olarak nerede ne yenir diye internette ararken `Şıpse´ye rastladık ve iftara oraya gittik. Gerçekten memnun kaldık. Ev yemeğinin tadını aldık. Özellikle "Çerkez Helvası"na doyamadik. Ayrıca cok hoşumuza giden tarafı,genç kızlarımızın garsonluk yapmalari oldu - o restoranlarda alışılmış garson tipini taşımadıkları, duru ve temiz duruşları ve mekanın şirinliğine gerçekten uyum sağlıyan personelden memnun kaldık. Her şeyinle tavsiye edebiliriz.
13 Eylül 2010 17:00
Gülten TUZCU
Merhabalar, mekanınızda bir akşam yemek yemek istiyoruz. Adresiniz var ama telefon numaranızı da rica etsem?
19 Mart 2011 20:53
Nadir ERDİK
Hem test edenlerin yorumlarından hem de yemeklerin görüntülerinden içim gitti. O yemekleri yesem arkasına bir kazan çay içerim herhalde. Ellerinize sağlık. Bir de her yer çok temiz görünüyor ki bu da iştahı ikiye katlar. Ne diyeyim başarılar.
18 Mayıs 2011 20:11
Derya FARSAK

Yorum ekleyin, bilgi ekleyin, paylaşın...
Yorum yazmak için lütfen giriş yapınız.
Herkese açık olan yorum girişleri SPAM mesajlar nedeniyle sadece üyelerimize açık hale getirilmiştir.

Google Maps üzerinde Şıpse Annemin Yemekleri Haritası

Harita yükleniyor...
Yanlış işaretlenmişse düzeltmek için tıklayın »

anasayfa | hakkımızda | iletişim | blog | RSS
www.neredeneyenir.net | info [at] neredeneyenir.net
© 2007-2019 www.neredeneyenir.net Tüm hakları saklıdır!